עיצובים לפרגולות: בוחרים פרגולה שנראית טוב

מערכת שורש  כה אדר, תשפא  3/9/2021

יש מי שמעוניין להציב פרגולה איכותית בפתח הבית הפרטי, ובעלי משרדים או מסעדות מעוניינים לספק פתרון הצללה
.......................

עיצובים לפרגולות: בוחרים פרגולה שנראית טוב

צילום: freepik

במדינה חמה כמו שלנו אנשים פרטיים ובעלי עסקים מחפשים פתרונות הצללה שיעזרו להם לעבור את הקיץ. יש מי שמעוניין להציב פרגולה איכותית בפתח הבית הפרטי, ובעלי משרדים או מסעדות מעוניינים לספק פתרון הצללה נוח עבור הלקוחות. כך או כך, פרגולה מעוצבת ואיכותית מספקת את פתרון הקירוי המושלם ומעניקה לנו את הצל שאנחנו מחפשים בשיא הקיץ. כל שיש לעשות הוא לבחור את הפרגולה המתאימה ביותר עבורנו ולבקש מאנשי המקצוע להתקין אותה. ברגע שיש לכם פרגולה טובה וחזקה, היא תגן עליכם לא רק מפני השמש, אלא גם תסנן את טיפות הגשם ותמנע מרגבי אדמה ועלים להגיע אל מפתן הבית.

להכיר את העיצובים השונים של הפרגולות

הפרגולות מגיעות במגוון רחב של סוגים ועיצובים, ולנו נותר לבחור את הפרגולה שתתאים למבנה שלנו ככפפה ליד. כדאי בהחלט להכיר את הפרגולות הבולטות ביותר בשוק:

  1. פרגולות מעוצבות מעץ.

רבים בוחרים את פרגולות העץ בזכות המראה החמים והביתי שהן מעניקות. לדוגמה, אחת הפרגולות הנפוצות יותר היא פרגולה מדגם "אודם" העשויה מעץ גושני ומתאימה למי שאינו מוכן לוותר על נוכחות גדולה של עץ בשטח שלו. פרגולה מסוג זה מתאימה לסביבה טבעית של דשא וצמחים מטפסים. עיצוב נוסף של פרגולה מגיעה מדגם "בנטל", פרגולת עץ איכותית ויוקתית שבה ניתן לשלב כל סוג של עץ לבחירה.

  1. פרגולות מאלומיניום.

פרגולות מאלומיניום נחשבות לעמידות וחזקות בכל תנאי מזג אוויר. גשם, רוח, או חום כבד, דבר לא ישפיע על הפרגולות האלה. רבים מעדיפים להתקין פרגולות מאלומיניום בגלל היתרונות הרבים שיש לחומר האלומיניום: גמישות, עמידות, קלות התחזוקה ועוד. מעבר לכך, הפרגולות לא רק חזקות, אלא גם יפות. ניתן למצוא פרגולות אלומיניום בעיצובים שונים. לדוגמה, פרגולה מדגם "אלומיניום" שהיא נקייה וסולידית, פרגולת "רבדים" שהיא שילוב בין אלומיניום לעץ, פרגולת "ארגמן" בעלת המראה האלגנטי או פרגולת "רקיע" שהיא פרגולת בסיס ללא הצללה שעל גביה ניתן להתקין קירוי שקוף או כל קירוי אחר לבחירה.

  1. פרגולות ברזל החזקות.

ויש המעדיפים את פרגולות הברזל, שנחשבות לפרגולות חזקות במיוחד. כמובן, לצד החוזק קיימים עיצובים רבים ומגוונים שניתן להזמין ולהתקין. באמצעות הברזל ניתן להשיג צורות ועיצובים שונים, ואפילו צבעים שונים. כך שמי שמעוניין לשלב צבעים כמו אדום, כחול, שחור, חום או לבן בפרגולה, יכול בהחלט לעשות זאת.

איזו פרגולה כדאי לבחור?

ראינו את הסוגים הבולטים של הפרגולה, וכעת נשאלת השאלה איזו מבין הפרגולות היא המתאימה לנו ביותר? כל הפרגולות מיוחדות ומעוצבות בדרכן, אבל זה תלוי גם במטרה שאנו רוצים להשיג. לדוגמה, אם אנחנו מחפשים עיצובים מן הטבע, ומעדיפים להציב פרגולה שתשלב להפליא עם הצמחייה, פרגולת עץ היא הפתרון. אם אנו מעוניינים בפרגולה עמידה שאינה דורשת יותר מדיי תחזוקה, פרגולת אלומיניום תתאים לנו יותר. ואם אנו רוצים לשבור מעט את העיצוב ולהזמין פרגולות בצבעים שונים, פרגולת ברזל היא הפתרון. כך או כך, לפני שמזמינים את הפרגולה המתאימה, כדאי לברר יותר פרטים על החברה ועל התהליך של התקנת הפרגולה בשטח שלכם.

פרגולות מזמינים בחברת דקמן

בין אם יש לכם בית קפה ואתם רוצים לאפשר לסועדים לשבת בחוץ ביום קיצי וחם, ובין אם אתם מחפשים פתרון הצללה לבית הפרטי, חברת דקמן היא המקום להזמין בו פרגולות ושאר מבנים שיעזרו לכם להעביר את הקיץ בשלום. החברה המקצועית פועלת החל משנת 2006, והיא מציעה מגוון רחב של מוצרים כמו פרגולות מעוצבות, דקים, מחסנים או גדרות.

למידע נוסף אתם מוזמנים להיכנס לאתר - https://deckman.co.il/